Number of the records: 1
Marketing and logistics in supply chains
Title Marketing and logistics in supply chains Translation Marketing a logistika v dodavateľských reťazcoch Author info Ivan Gros, Stanislava Grosová Author Gros Ivan Co-authors Grosová Stanislava Source document Ekonomika a manažment podniku : časopis pre ekonomickú teóriu a prax = journal for economic theory an practice. č. 1 (2004), s. 13-18. - Košice : Výskumný ústav stavebnej informatiky, 2004. ISSN 1336-4103 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords reťazce distribučné * služby logistické * riadenie podnikové * riadenie reťazcov dodávateľských * reťazce dodávateľsko-odberateľské * reťazce logistické * logistika distribučná * marketing Annotation Súčasná situácia v úrovni spolupráce medzi marketingom a logistikou pri poskytovaní služieb zákazníkom. Hlavné dôvody spojené s problémami integrovanej implementácie marketingových a logistických princípov v riadení firmy. Strategická úloha logistiky. Zameranie logistiky na riadení úplného materiálového toku ECR, JiT a QR. Manažérske prístupy a ich požiadavky na marketingových a logistických manažérov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-2
article
Number of the records: 1