Number of the records: 1
Diskonty menia stratégiu
Title Diskonty menia stratégiu Author info Daniela Krofiánová Author Krofiánová Daniela Source document Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 11, č. 12 (december 2006), s. 22. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2008 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords obchod * maloobchod * reťazce obchodné * predajne diskontné * koncentrácia * internacionalizácia Annotation Do osemdesiatych rokov 20. stroročia ovplyvňovali vývoj na trhu producenti značkových výrobkov. V deväťdesiatych rokoch sa začala výrazná akcelerácia rastu obchodných reťazcov. Fenomén koncentrácie a internacionalizácie, nadnárodné reťazce. Rozmanitosť predajných kanálov. Zmeny v spotrebiteľskom správaní v oblasti diskontných reťazcov. Diskonty menia svoju stratégiu a snažia sa konkurovať supermarketom. Rozširujú ponuku ovocia, zeleniny, pečiva a tiež nepotravinárskych produktov. Novým fenoménom je diskontný hypermarket. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 7-12 + 3 príl.
article
Number of the records: 1