Number of the records: 1
Najväčším trendom je úspora času
Title Najväčším trendom je úspora času Author info Daniela Krofiánová Author Krofiánová Daniela Source document Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 12, č. 1 (január 2007), s. 24-25. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2007. ISSN 1335-2008 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords výrobky značkové * značky výrobkov * značky výrobné * značky maloobchodné Annotation Na budúcnosť značkových výrobkov je potrebné pozerať sa zo strany ich výrobcov a tiež z pohľadu obchodníkov. Stále dôležitejšiu úlohu zohrávajú maloobchodné značky, na čo musia reagovať aj značkoví výrobcovia. Vývoj značkových výrobkov. Ako ďalej na trhu FMCG ? Trh FMCG v Európe rastie o 2 percentá ročne. Alternatívne predajné kanály. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-6 + 2 príl.
article
Number of the records: 1