Number of the records: 1
Podlinkové nástroje marketingovej komunikácie
SYS 0059376 LBL 02445nla$$2200409$$$450$ 005 20240522080630.5 100 $a 20070703a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Podlinkové nástroje marketingovej komunikácie $f Kamila Rubaninská 301 $a VEGA 1/2639/05 330 $a V posledných rokoch sa dostávajú do popredia netradičné tzv. podlinkové (below-the-line) nástroje marketingovej komunikácie. Ide o sponzoring, Product placement, Event-marketing, multimediálna a interná komunikácia. V príspevku sú popísané možnosti využitia jednotlivých nástrojov z teoretického, ako aj praktického hľadiska. Podlinkové nástroje marketingovej komunikácie budú udávať trendy v budúcnosti pre svoju schopnosť prispôsobiť sa požiadavkám a potrebám individuálnych zákazníkov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0056453 $1 010 $a 978-80-7318-529-9 $1 200 1 $a Mezinárodní Baťova doktorandská konference $b elektronický zdroj $e 3. ročník mezinárodní Baťovy doktorandské konference $e Zlín, 12. dubna 2007 $e recenzovaný sborník příspěvků $1 210 $a Zlín $c Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně $d 2007 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0005035 $a komunikácia interná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002811 $a komunikácia masová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0014170 $a Rubaninská $b Kamila $4 070 $p EUBOBFKMA $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070703 $g AACR2
Number of the records: 1