Number of the records: 1  

Podlinkové nástroje marketingovej komunikácie

  1. SYS0059376
    LBL
      
    02445nla$$2200409$$$450$
    005
      
    20240522080630.5
    100
      
    $a 20070703a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Podlinkové nástroje marketingovej komunikácie $f Kamila Rubaninská
    301
      
    $a VEGA 1/2639/05
    330
      
    $a V posledných rokoch sa dostávajú do popredia netradičné tzv. podlinkové (below-the-line) nástroje marketingovej komunikácie. Ide o sponzoring, Product placement, Event-marketing, multimediálna a interná komunikácia. V príspevku sú popísané možnosti využitia jednotlivých nástrojov z teoretického, ako aj praktického hľadiska. Podlinkové nástroje marketingovej komunikácie budú udávať trendy v budúcnosti pre svoju schopnosť prispôsobiť sa požiadavkám a potrebám individuálnych zákazníkov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0056453 $1 010 $a 978-80-7318-529-9 $1 200 1 $a Mezinárodní Baťova doktorandská konference $b elektronický zdroj $e 3. ročník mezinárodní Baťovy doktorandské konference $e Zlín, 12. dubna 2007 $e recenzovaný sborník příspěvků $1 210 $a Zlín $c Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně $d 2007 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005035 $a komunikácia interná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002811 $a komunikácia masová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014170 $a Rubaninská $b Kamila $4 070 $p EUBOBFKMA $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070703 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.