Number of the records: 1  

Outsourcing marketingu ako súčasť podnikateľskej stratégie firmy

  1. Title Outsourcing marketingu ako súčasť podnikateľskej stratégie firmy
    TranslationMarketing outsourcing as the part of the firm business strategy
    Author infoFerdinand Daňo, Viliam Trška
    Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Trška Viliam
    Source documentFirma a konkurenční prostředí 2005 : mezinárodní vědecká konference, Brno 3. - 4. března 2005. S. 126-131. - Brno : Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brne, Provozně ekonomická fakulta, 2005
    NoteVEGA 1/1233/04 Marketingové poradenstvo a outsourcing ako metódy na skvalitnenie podnikovej činnosti
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 01192-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.