Number of the records: 1
Nové značky kreujú myšlienky
Title Nové značky kreujú myšlienky Author info Andrea Hinková-Dibarborová Author Hinková-Dibarborová Andrea Source document Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 12, č. 10 (október 2007), s. 26-27. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2007. ISSN 1335-2008 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 687 - Odevný priemysel. Toaletné potreby Keywords priemysel odevný * odevy * predaj * Slovensko * konkurencia Annotation Príchod nových odevných značiek núti existujúce kreovať svoje myšlienky a prinášať na trh niečo nové. Na druhej strane je tu stále veľká skupina ľudí, ktorá s vidinou nízkych cien nakupuje na trhoviskách či v rôznych ázijských veľkoobchodoch. Skúsenosti spol. Makyta a OP Prostějov, ktoré za predpoklad úspechu a ďalšieho napredovania svojich firiem vidia predovšetkým kvalitu produkcie a pružnosť výroby. Orientácia na náročného zákazníka. Nemecká spoločnosť Quelle a jej multi-channel predaj. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 7-12 + 4 príl.
article
Number of the records: 1