Number of the records: 1
Marketingový informačný systém ako báza pre strategické rozhodovanie vodárenských spoločností
Title Marketingový informačný systém ako báza pre strategické rozhodovanie vodárenských spoločností Author info Dana Vokounová Author Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Súčasnosť a budúcnosť vodárenských spoločností na Slovensku : medzinárodná odborná konferencia - II. ročník, 9. máj 2006, Bratislava. - [Bratislava] : [Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.], [2006] Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Keywords systémy informačné * marketing * trh * spotrebitelia * prieskum informačný * prieskum spotrebiteľský * rozhodovanie Annotation Charakteristika marketingového informačného systému. Interné záznamy podniku. Marketingové spravodajstvo. Marketingový prieskum. Tvroba marketingového informačného systému. Public work category Scientific works in not noticed year-books from home undertakings, home year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 01161-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1