Number of the records: 1  

Marketing a jeho dopad na financovanie neziskových organizácií

  1. Title Marketing a jeho dopad na financovanie neziskových organizácií
    Author infoTomáš Bačo
    Author Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Európske financie - teória, politika, prax : zborník z medzinárodného vedeckého seminára : Banská Bystrica, 10.11.2006. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2006. ISBN 80-8083-335-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.14 - Financovanie. Tvorba kapitálu. Kapitalizácia. Obstarávanie kapitálu
    Keywords financovanie * zdroje finančné * zdroje finančné vlastné * zdroje finančné cudzie * financie štátne * organizácie neziskové * marketing * mienka verejná
    AnnotationFinancovanie neziskových organizácií. Zdroje financovania. Význam marketingu pri financovaní neziskových organizácií. Makromarketing a jeho dopad na financovanie neziskových organizácií. Finančné zabezpečenie činnosti slovenských neziskových organizácií.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 01170-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.