Number of the records: 1  

Segmentace nakupujících: Příležitost pro nasycený trh

  1. SYS0075231
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231018131009.4
    100
      
    $a 20080520a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Segmentace nakupujících: Příležitost pro nasycený trh $f Pavel Cabal
    330
      
    $a Základné faktory, ktoré určujú hlavné rysy nákupného správania českých spotrebiteľov: mobilita, cenová citlivosť a nároky na nákupné prostredie. Predajne, ktoré uprednostňujú mobilní zíkazníci a ktoré uprednostňujú nemobilní zákazníci. Cenovo citlivé typy a ich rozhodovanie podľa reklamných letákov a inzercie. Základné typy nakupujúcich podľa uvedených troch hlavných faktorov: ekonóm, mobilný pragmatik, náročný, veľkorysý, komunikatívna gazdiná, šetrný, pohodlný oportunista a nenáročný konzervatívec.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0147868 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Roč. 12, č. 2 (únor 2008), s. 44-45 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2008
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004801 $a predajne diskontné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002404 $a hypermarkety
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006575 $a tovar
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004950 $a prieskum spotrebiteľský
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0019755 $a Cabal $b Pavel $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080520 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.