Number of the records: 1
Segmentace nakupujících: Příležitost pro nasycený trh
SYS 0075231 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231018131009.4 100 $a 20080520a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Segmentace nakupujících: Příležitost pro nasycený trh $f Pavel Cabal 330 $a Základné faktory, ktoré určujú hlavné rysy nákupného správania českých spotrebiteľov: mobilita, cenová citlivosť a nároky na nákupné prostredie. Predajne, ktoré uprednostňujú mobilní zíkazníci a ktoré uprednostňujú nemobilní zákazníci. Cenovo citlivé typy a ich rozhodovanie podľa reklamných letákov a inzercie. Základné typy nakupujúcich podľa uvedených troch hlavných faktorov: ekonóm, mobilný pragmatik, náročný, veľkorysý, komunikatívna gazdiná, šetrný, pohodlný oportunista a nenáročný konzervatívec. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0147868 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Roč. 12, č. 2 (únor 2008), s. 44-45 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2008 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004801 $a predajne diskontné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002404 $a hypermarkety 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006575 $a tovar 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004950 $a prieskum spotrebiteľský 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0019755 $a Cabal $b Pavel $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20080520 $g AACR2
Number of the records: 1