Number of the records: 1  

Zákazník si vyberá aj podľa poskytovaných služieb

  1. Title Zákazník si vyberá aj podľa poskytovaných služieb
    Author infoPeter Majerčák
    Author Majerčák Peter
    Source document Doprava a logistika : odborný mesačník vydavateľstva Ecopress. Roč. 3, č. 7-8 (Júl-august 2008), s. 48-49. - Bratislava : ECOPRESS, 2008. ISSN 1337-0138
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords služby * zákazníci * obchod * odbyt * objednávky * hodnota pridaná * výhody konkurenčné * servis
    AnnotationPrečo je dôležité získať a udržať si zákazníkov. Zákaznícky servis ako pridaná hodnota. Total quality management (TQM) a zákaznícky servis. Úroveň servisu ako konkurenčná výhoda.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 6-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.