Number of the records: 1  

Reklamné výdavky duopolu

  1. Title Reklamné výdavky duopolu
    Author infoNora Mikušová, Tomáš Domonkos
    Author Mikušová Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Domonkos Tomáš EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Source document Nová teorie ekonomiky a managementu organizací : sborník z mezinárodní vědecké konference pořádané pod heslem "Svět v pohybu" realizovanou v rámci výzkumného záměru Nová teorie ekonomiky a managementu organizací a jejich adaptační procesy : Praha, 17.10.2008. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1408-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov
    Keywords duopoly * reklama * výdavky * hry ekonomické * funkcie dopytové
    AnnotationPopísanie modelu oligopolu pri zavádzaní nového produktu na trh. Zjednodušujúce predpoklady pre model boli prijaté. Model oligopolu bol následne zjednodušený a na jeho riešenie bol použitý algoritmus, ktorý popisujú vo svojej práci Teng a Thompson.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00103-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.