Number of the records: 1
Marketing ako dôležitá súčasť podpory maloobchodného odbytu
Title Marketing ako dôležitá súčasť podpory maloobchodného odbytu Translation Marketing as an important part of retail sales support Author info Júlia Dianovská Author Dianovská Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou) : Bratislava, 14. november 2008. S. 10-14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * koncepcie * predaj * maloobchod * marketing manažment * osobnosť Annotation Marketing a jeho osobitné postavenie v oblasti podpory odbytu produktov. Praktické skúsenosti marketingového génia, bývalého šéfa marketingu spoločnosti Coca-cola a súčasného predsedu strategickej poradenskej firmy The Zyman Group, Sergia Zymana, ktorý svojou na výsledky orientovanou prácou dosiahol mimoriadne zvýšenie predaja. Jeho originálny a tvorivý prístup, ktorý sa v praxi opakovane osvedčil, obohacujú aktuálne teoretické poznatky súčasných vynikajúcich ekonómov, k akým bezpochyby patria autori jednej z teórií marketingového manažmentu Philip Kotler a Kevin Lane Keller. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00225-017, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1