Number of the records: 1  

Udržateľný marketing

  1. SYS0093945
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221128134514.3
    100
      
    $a 20090429a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Udržateľný marketing $f Katarína Chomová
    330
      
    $a Spoločenská zodpovednosť firiem je významný marketingový nástroj, ktorý zabezpečuje firmám jedinečnú konkurenčnú výhodu a dokáže ich takto separovať od konkurencie v mysliach svojich zákazníkov. Marketingoví pracovníci majú skvelú príležitosť byť v strede tohto procesu, ktorý okrem zisku požaduje myslieť aj na environmentálny a sociálny dopad v zmysle trvalo udržateľného rozvoja. Účelom článku je vysvetliť úlohu marketingu v tomto procese, ktorý sa označuje ako udržateľný či spoločensky zodpovedný marketing.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0093729 $1 010 $a 978-80-7318-812-2 $1 200 1 $a Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky $b elektronický zdroj $e 5. ročník $e Zlín, 2. dubna 2009 $e CD s recenzovanými příspěvky $1 210 $a Zlín $c Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně $d 2009 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003227 $a marketing spoločenský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0022514 $a Chomová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1983- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090429 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.