Number of the records: 1  

Analýza teórie CRM a hodnota zákazníka

  1. LESÁKOVÁ, Dagmar. Analýza teórie CRM a hodnota zákazníka. In Management, economics and business development in the new european conditions : VII. international scientific conference. - Brno : Vysoké učení technické v Brně, 2009. ISBN 978-80-214-3893-4, s. V. / 24-V. / 33. VEGA 1/4582/07
    Ohlasy:
    [4] ORESKÝ, Milan. Nákup v podniku : (vybrané problémy). Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 133 s. [7,648 AH]. ISBN 978-80-225-3164-1.
    [4] LIESKOVSKÁ, Vanda. Vybrané prejavy spotrebiteľského správania sa v období globálnej hospodárskej a finančnej krízy. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2009. ISSN 0323-262X, 2009, roč. 38, č. 3, s. 428-438.
    [4] ORESKÝ, Milan. Nákup v podniku. Recenzenti Jaroslav Kita, Marián Matušovič. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 199 s. [12,16 AH]. ISBN 978-80-225-3758-2.
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.