Number of the records: 1
Postavenie a úloha spotrebiteľa v podmienkach trvalo udržateľnej spotreby
SYS 0103776 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240507075518.0 100 $a 20091007d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Postavenie a úloha spotrebiteľa v podmienkach trvalo udržateľnej spotreby $f Barbora Lattová 330 $a Vymedzenie trvalo udržateľnej spotreby. Spotrebiteľ ako kľúčový faktor trvalo udržateľnej spotreby. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0102111 $1 010 $a 978-80-225-2794-1 $1 200 1 $a Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského $e Mojmírovce, 15.-16.10.2009 $h I. časť $f zborník zostavili: Peter Červenka, Ladislav Bažó $v S. 243-249 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 767 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006575 $a tovar 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 675 $a 330.567 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000090 $x Použitie národného dôchodku. Spotreba 700 -1
$3 eu_un_auth*0022889 $a Lattová $b Barbora $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $q E $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091007 $g AACR2
Number of the records: 1