Number of the records: 1
Využívanie médií v procese marketingovej komunikácie podnikov
Title Využívanie médií v procese marketingovej komunikácie podnikov Translation Media application in companies marketing communication process Author info Ján Sciranka Author Sciranka Ján EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2009 : medzinárodná vedecká konferencia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. : Bratislava, 17.-18.9.2009. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2808-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords komunikácia marketingová * komunikácia manažérska * marketing * reklama * médiá * družstvá spotrebné * Slovensko Annotation Teoretické východiská marketingovej komunikácie. Využívanie médií v spotrebnom družstve COOP Jednota Slovensko. Stručná charakteristika spotrebného družstva COOP Jednota Slovensko. Výber médií a ich načasovanie. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01369-087, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1