Number of the records: 1
Aktuální trendy v oblasti marketingového výzkumu
SYS 0108996 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231114080229.7 100 $a 20100120a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Aktuální trendy v oblasti marketingového výzkumu $f Radek Tahal 330 $a Marketingový výskum - trendy - smerovanie od čisto produktového ku klientskému prístupu. Marketingový výskum sa stáva neoddeliteľnou súčasťou strategického a operatívneho riadenia firmy. Investície do aktivít spojených s marketingovým výskumom. Metódy kvantitatívneho výskumu - začínajú dominovať elektronické formy dopytovania sa, zvlášť elektronické a internetové dopytovanie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164817 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 19, č. 4 (2009), s. 8-9 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002544 $a investície 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002047 $a Európa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006162 $a svet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003332 $a metódy výskumu 610 1-
$9 eu_un_auth*0005843 $a metódy kvantitatívne 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0020267 $a Tahal $b Radek $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100120 $g AACR2
Number of the records: 1