Number of the records: 1
Vplyv súčasnej finančno-hospodárskej krízy na marketingový program medzinárodne pôsobiacich firiem
Title Vplyv súčasnej finančno-hospodárskej krízy na marketingový program medzinárodne pôsobiacich firiem Author info Barbora Brynkusová Author Brynkusová Barbora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 39-45. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6 Výstup z projektu VEGA 1/4562/07 Špecifické aspekty najnovších tendencií podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu a ich aplikácia v podnikateľských subjektoch v SR ako predpoklad zvyšovania ich konkurencieschopnosti v rozširujúcej sa Európskej únii
Note VEGA 1/4562/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing mix * komunikácia marketingová * produkty * ceny * politika cenová * distribúcia * politika personálna * podnikanie medzinárodné * kríza hospodárska Annotation Vplyv krízy na medzinárodný marketingový mix. Opatrenia k prispôsobneniu sa krízovej situácii. Marketingová komunikácia v medzinárodnom marketingu. Cenová a kontraktačná politika. Distribučná politika. Personálna politika. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - BOOKS No. of Archival Copy E10 00499-005, originál dokumentu
article
Number of the records: 1