Number of the records: 1  

Vplyv súčasnej finančno-hospodárskej krízy na marketingový program medzinárodne pôsobiacich firiem

  1. Title Vplyv súčasnej finančno-hospodárskej krízy na marketingový program medzinárodne pôsobiacich firiem
    Author infoBarbora Brynkusová
    Author Brynkusová Barbora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 39-45. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6
    Výstup z projektu VEGA 1/4562/07 Špecifické aspekty najnovších tendencií podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu a ich aplikácia v podnikateľských subjektoch v SR ako predpoklad zvyšovania ich konkurencieschopnosti v rozširujúcej sa Európskej únii
    NoteVEGA 1/4562/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing mix * komunikácia marketingová * produkty * ceny * politika cenová * distribúcia * politika personálna * podnikanie medzinárodné * kríza hospodárska
    AnnotationVplyv krízy na medzinárodný marketingový mix. Opatrenia k prispôsobneniu sa krízovej situácii. Marketingová komunikácia v medzinárodnom marketingu. Cenová a kontraktačná politika. Distribučná politika. Personálna politika.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - BOOKS
    No. of Archival CopyE10 00499-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.