Number of the records: 1
Návrh veľkosti vzorky v marketingovom výskume
Title Návrh veľkosti vzorky v marketingovom výskume Parallel title Sample size determination marketing research Author info Lucia Vilčeková Author Vilčeková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 668-670. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * výskum * spotrebitelia * metódy matematicko-štatistické Annotation V prípade, že je pri marketingovom výskume nutné použiť vzorku, výskumník z celkového súboru obsiahne iba časť populácie. Tieto dáta sa potom zovšeobecnia alebo sa im pripíše váha, aby ich bolo možné aplikovať na celý základný súbor. Pri výbere vzorky je nutné nájsť vyváženie medzi nasledujúcimi faktormi: čím je väčšia vzorka, tým sú presnejšie výsledky výskumu, avšak väčšia vzorka si vyžaduje viac finančných prostriedkov a viac času na realizáciu výskumu. Na presné určenie vzorky existujú rôzne matematicko-štatistické metódy, ktoré výskumníkovi pri rozhodovaní sa o jej veľkosti pomôžu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01434-035, originál dokumentu
article
Number of the records: 1