Number of the records: 1
Marketingové trendy v postkrízovom období
Title Marketingové trendy v postkrízovom období Author info Lenka Šimorová Author Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Prognózy vývoje naší civilizace ve 21. století : V. mezinárodní vědecká studentská konference, Kroměříž, 31. března 2011 : sborník. S. 375-378. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2011. ISBN 978-80-7314-237-6 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Note VEGA 1/ 0803/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * vývoj * komunikácia marketingová * zákazníci * firmy * značky výrobkov * ekológia * ceny * zľavy obchodné * rozvoj trvalo udržateľný Annotation Zdvorilostné prejavy zo strany firiem na prilákanie, zapojenie potenciálnych a existujúcich zákazníkov poskytovaním vernostných kariet, rôznych zliav a darčekov. Sledovanie meniacich sa trendov spotrebiteľov miest. Pandemónium ceny. Vyrobené pre Čínu. Žiť zdravo a pohodlne – wellness a healthy– welthy. Veľkorysosť bohatých značiek. Spontánnosť. Ekonadradenosť - dôraz na trvalo udržateľný rozvoj. Multivlastníctvo produktov. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01156-009, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 323.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1