Number of the records: 1  

Marketing v stratenej dekáde

  1. Title Marketing v stratenej dekáde
    Author infoMiloš Toman
    Author Toman Miloš
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 4 (2012), s. 58-59. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * komunikácia marketingová * starostlivosť o zákazníkov * programy vernostné * podpora predaja * reklama
    AnnotationPosilnenie pozícií na trhu a zaoberanie sa ďalším vývojom marketingu. Celostný marketing a jeho komplexné pôsobenie. Zmena úlohy reklamy a zdieľanie skúseností so zákazníkmi.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.