Number of the records: 1  

Hodnotenie stratégie marketingovej komunikácie - význam a metódy

  1. Title Hodnotenie stratégie marketingovej komunikácie - význam a metódy
    Parallel titleEvaluating marketing communication strategies - importance and methods
    Author infoKatarína Grančičová
    Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry : zborník vedeckých prác [z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 17. 5. 2012]. S. 118-121. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3427-7
    NoteRegistrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * spotrebitelia * zákazníci * efektívnosť investícií * predaj
    AnnotationMeranie účinnosti marketingovej komunikácie chápané ako komplex činností zameraných na vyhodnotenie efektívnosti vynaložených prostriedkov na komunikáciu a jej konečný účinok. Hodnotenie komunikačného (mimoekonomického) efektu. Hodnotenie predajného (ekonomického) efektu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00434-010, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.