Number of the records: 1
Marketingová konkurenčná výhoda - spôsoby jej získavania
Title Marketingová konkurenčná výhoda - spôsoby jej získavania Parallel title Marketing competitive advantage - ways of it`s obtaining Author info Štefan Majtán, Martina Štofaniková Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Štofaniková Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry : zborník vedeckých prác [z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 17. 5. 2012]. S. 290-297. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3427-7 Note VEGA 1/0038/12. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.137 - Konkurencia Keywords konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné * firmy * organizácie * marketing * ceny * kooperácia * kúpa * klaster * outsourcing * kompetencie * zamestnanci * hodnota * motivácia Annotation Podstata marketingového vnímania konkurenčnej výhody. Koncepčný model konkurencieschopnosti. Core competency - kľúčová kompetencia. Outsourcing ako jeden zo zdrojov konkurenčnej výhody. Konkurenčná výhoda vyplývajúca z motivovaných zamestnancov. Šestnásť oblastí, v ktorých môžu organizácie významným spôsobom prispieť k vytvoreniu konkurenčnej výhody. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00434-029, originál dokumentu
article
Number of the records: 1