Number of the records: 1
Firmy chtějí vědět, nač u reklam myslíte
Title Firmy chtějí vědět, nač u reklam myslíte Author info Tereza Meravá Author Meravá Tereza Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 6-7 (Červen-červenec 2012), s. 34-35. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * emócie * zákazníci * výskum * biometrika * efektívnosť Annotation Využitie technológie, pri ktorej sa kamerou sleduje mimika človeka, jeho emócie, v marketingu. Sledovanie efektivity reklamy. Výskumné využitie technológie. Monitorovanie každého svalu na tvári. Reakcie recipientov snímané pomocou špeciálnej webkamery a porovnávané s databázou vzorcov ľudskej mimiky. Prínos využitia emocionálnej analýzy a biometrických dát v meraní účinnosti reklamy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 1-7 + 6 príl.
article
Number of the records: 1