Number of the records: 1
Kritické faktory a bariéry pri implementácii nástrojov online marketingu v malých podnikoch a mikro podnikoch služieb v SR
Title Kritické faktory a bariéry pri implementácii nástrojov online marketingu v malých podnikoch a mikro podnikoch služieb v SR Parallel title Critical factors and barriers of online marketing tools implementation in small and micro-sized enterprises of services in Slovakia Author info Romana Olexová Author Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 527-535. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9 Note PMVP 2316076 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.46 - Služby. Terciárny sektor Keywords podnik malý * obchod * služby * podnikanie * podnik služieb * nástroje marketingové * marketing služieb * internet Annotation Nástroje online marketingu a ich využitie v malých podnikoch a mikro podnikoch. Konfrontácia získaných informácií a zhodnotenie skutočného stavu využitia online marketingových nástrojov u skúmaných podnikov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00820-061, originál dokumentu
article
Number of the records: 1