Number of the records: 1  

Kritické faktory a bariéry pri implementácii nástrojov online marketingu v malých podnikoch a mikro podnikoch služieb v SR

  1. Title Kritické faktory a bariéry pri implementácii nástrojov online marketingu v malých podnikoch a mikro podnikoch služieb v SR
    Parallel titleCritical factors and barriers of online marketing tools implementation in small and micro-sized enterprises of services in Slovakia
    Author infoRomana Olexová
    Author Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 527-535. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    NotePMVP 2316076
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Keywords podnik malý * obchod * služby * podnikanie * podnik služieb * nástroje marketingové * marketing služieb * internet
    AnnotationNástroje online marketingu a ich využitie v malých podnikoch a mikro podnikoch. Konfrontácia získaných informácií a zhodnotenie skutočného stavu využitia online marketingových nástrojov u skúmaných podnikov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00820-061, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.