Number of the records: 1
Environmentálne technológie a environmentálny marketing podporujú trvalo udržateľný rozvoj
Title Environmentálne technológie a environmentálny marketing podporujú trvalo udržateľný rozvoj Parallel title Environmental technologies and environmental marketing support sustainable development Author info Vítězslav Balhar Author Balhar Vítězslav Jr. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. S. 6-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie Keywords marketing environmentálny * technológie nové * ochrana prostredia životného * environmentalistika * ochrana vody * spotreba vody * svet * rozvoj trvalo udržateľný Annotation Globálne environmentálne problémy. Environmentálne technológie a ich prínos k trvalo udržateľnému rozvoju. Environmentálny marketing. Environmentálna stopa ľudstva. Požiadavka hospodárne využívať prírodné zdroje, chrániť bohatstvo prírody, produkovať čo najmenej odpadov a celkovo ovplyvňovať správanie ľudí. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01480-002, originál dokumentu
article
Number of the records: 1