Number of the records: 1  

Lojalita je výsledkom komunikácie a dôverného vzťahu

  1. SYS0166020
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231109070715.2
    100
      
    $a 20130226a2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Lojalita je výsledkom komunikácie a dôverného vzťahu $f Martin Kadleček, Andrea Hinková
    330
      
    $a Pred rokom 2000 boli vernostné programy na Slovensku zriedkavý fenomén. V súčasnosti ich využíva veľké množstvo maloobchodných spoločností. Čo musí spĺňať kvalitný vernostný program. Akým smerom sa budú vyvíjať vernostné programy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0239682 $1 011 $a 1335-9266 $1 200 1 $a Slovenský výber $e mesačník manažmentu obchodu, výroby a distribúcie $v Roč. 17, č. 1-2 (2013), s. 12-13 $1 210 $a Bratislava $c SON MEDIA $d 2013
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0041172 $a programy vernostné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0002164 $a Kadleček $b Martin $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0043632 $a Hinková $b Andrea $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130226 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.