Number of the records: 1
Lojalita je výsledkom komunikácie a dôverného vzťahu
SYS 0166020 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231109070715.2 100 $a 20130226a2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Lojalita je výsledkom komunikácie a dôverného vzťahu $f Martin Kadleček, Andrea Hinková 330 $a Pred rokom 2000 boli vernostné programy na Slovensku zriedkavý fenomén. V súčasnosti ich využíva veľké množstvo maloobchodných spoločností. Čo musí spĺňať kvalitný vernostný program. Akým smerom sa budú vyvíjať vernostné programy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0239682 $1 011 $a 1335-9266 $1 200 1 $a Slovenský výber $e mesačník manažmentu obchodu, výroby a distribúcie $v Roč. 17, č. 1-2 (2013), s. 12-13 $1 210 $a Bratislava $c SON MEDIA $d 2013 610 1-
$9 eu_un_auth*0041172 $a programy vernostné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0002164 $a Kadleček $b Martin $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0043632 $a Hinková $b Andrea $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130226 $g AACR2
Number of the records: 1