Number of the records: 1
Reklama podniku pôsobiaceho v medzinárodnom prostredí
Title Reklama podniku pôsobiaceho v medzinárodnom prostredí Translation Company advertisement operating in an international environment Author info Erika Spuchľáková Author Spuchľáková Erika Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 3 (2012), s. 15-22. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2012. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords prostredie podnikateľské * marketing medzinárodný * Európska únia * Slovensko * konkurencia medzinárodná * reklama Annotation Nevyhnutnosť zapojenia podnikov do oblasti medzinárodnej hospodárskej spolupráce je predurčená ako charakterom slovenskej ekonomiky, hlavne malým vnútorným trhom, nedostatočným vybavením prírodnými zdrojmi, relatívne vysokým stupňom špecializácie priemyslu a nedostatkom vlastných kapitálových zdrojov, tak dynamickým vývojom globalizácie svetovej ekonomiky, ktorý ovplyvňuje medzinárodné podnikateľské prostredie a strategické prístupy k medzinárodnému marketingu. Medzinárodná reklama môže slúžiť ako jeden z možných nástrojov odlíšenia sa od konkurencie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 3
article
Number of the records: 1