Number of the records: 1
Internetový marketing - komplex nástrojov na realizáciu marketingových aktivít
Title Internetový marketing - komplex nástrojov na realizáciu marketingových aktivít Author info Magdaléna Cárachová Author Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Source document Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [recenzovaný zborník príspevkov] : III. medzinárodná vedecká internetová videokonferencia vedeckých pracovníkov a doktorandov : 20. november 2013, [virtuálne EU Bratislava]. S. 56-61 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3769-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing elektronický * internet * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * marketing manažment Annotation Klasický marketing versus e-marketing. Charakteristika a funkcie marketingového manažmentu. Internetová marketingová stratégia. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01487-007, originál dokumentu
article
Number of the records: 1