Number of the records: 1
Significance of SEO in marketing strategy
SYS 0180664 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073102.5 100 $a 20140117d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Significance of SEO in marketing strategy $f Peter Paľko, Marta Šilhárová 301 $a I-13-105-00 330 $a Výhody implementácie a hlavných stratégií v rámci SEO (search engine optimization). Charakteristika, formy a kategórie SEO. Úspech optimalizácie závislý na troch princípoch - kvalita obsahu, sociálnych sietí a spätných odkazoch. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0179734 $1 010 $a 978-80-225-3764-3 $1 200 1 $a MERKÚR 2013 $b elektronický zdroj $e <the> proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013 $f compiled by Peter Drábik, Paulína Krnáčová, Peter Červenka, Ivan Hlavatý $g referees Gabriela Pajtinková - Bartáková, Miroslav Karlíček $v S. 358-367 [CD-ROM] $1 210 $a Bratislava $c Publishing house EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [462 s., 25 AH] 541 1-
$a Významnosť SEO v marketingových stratégiách 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003992 $a optimalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001926 $a efektívnosť inovácií 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006033 $a stratégia inovačná 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0029642 $a Paľko $b Peter $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1987- $9 50 $q I $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0049588 $a Šilhárová $b Marta $p EUBOBFKMA $9 50 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140117 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1