Number of the records: 1  

Európsky maloobchodný trh

  1. Title Európsky maloobchodný trh
    Author infoMarta Pavliková
    Author Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. S. 148-157. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords maloobchod * Európska únia * stratégia marketingová * trh * inovácia
    AnnotationAktuálna situácia maloobchodu na jednotnom európskom trhu. Smery vývoja marketingových stratégií maloobchodných spoločností. Trendy súčasného európskeho maloobchodu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 02144-013, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.