Number of the records: 1
Európsky maloobchodný trh
Title Európsky maloobchodný trh Author info Marta Pavliková Author Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. S. 148-157. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords maloobchod * Európska únia * stratégia marketingová * trh * inovácia Annotation Aktuálna situácia maloobchodu na jednotnom európskom trhu. Smery vývoja marketingových stratégií maloobchodných spoločností. Trendy súčasného európskeho maloobchodu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 02144-013, originál dokumentu
article
Number of the records: 1