Number of the records: 1  

Zmyslový marketing a jeho vplyv na nákupné rozhodovanie zákazníka

  1. Title Zmyslový marketing a jeho vplyv na nákupné rozhodovanie zákazníka : diplomová práca
    Author infoZuzana Luxová, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Author Luxová Zuzana
    Another authors Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2014. - 71 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number884338

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha236.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha260.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.