Number of the records: 1
Ochranné známky ako nástroj komunikácie so spotrebiteľmi
Title Ochranné známky ako nástroj komunikácie so spotrebiteľmi Parallel title A Trade marks as a communication tool with consumer Author info Alena Dudeková Author Dudeková Alena EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 18. 9. 2014 Senec. S. 14-17 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pólya Attila ; Hasan Jamal ; Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3946-3 Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
Note VEGA 1/0635/14 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords tovaroznalectvo * kvalita tovaru * komunikácia marketingová * známky ochranné * výhody konkurenčné * vlastníctvo duševné Annotation Ochranná známka ako významný nástroj pri rozoznávaní a získavaní upevnenia konkurenčného postavenia jej majiteľa na trhu. Hlavné funkcie ochrannej známky. Zákon č. 506/2009 Z. z. o ochranných známkach. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01137-004, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 373.9 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1