Number of the records: 1
Do generations matter when marketing water? A study of consumption preferences across Generations X, Y, Z and Swing generation of seniors
Title Do generations matter when marketing water? A study of consumption preferences across Generations X, Y, Z and Swing generation of seniors Translation Majú generácie význam pri marketingu vody? štúdia spotrebiteľských preferencií v rámci generácie X, Y, Z a Swing generácie seniorov Author info Janka Kopaničová, Dagmar Klepochová Author Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Current challenges of marketing and their application in practice : scientific articles from the international conference : 3. 4. 2014, Prague, Czech Republic. pp. 144-152 CD-ROM. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014 / Kolouchová Daniela ; Kita Jaroslav ; Karlíček Miroslav ; Current challenges of marketing and their application in practice International scientific conference. ISBN 978-80-87500-55-2 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Note VEGA 1/0612/12 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.133 - Dopyt Keywords správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * generácie * seniori * kvalita vody * spotreba vody * voda pitná Annotation Prieskum spotrebiteľských preferencií v oblasti spotreby balenej vody alebo vody z kohútiku. Potvrdená rozdielnosť preferencií v rámci generačných skupín. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 019337-003, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 266.3 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1