Number of the records: 1
Aplikácia marketingovej koncepcie vo vyučovacom procese
Title Aplikácia marketingovej koncepcie vo vyučovacom procese Parallel title Marketing concept and their applications in education process Author info Júlia Rakovská Author Rakovská Júlia EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM Source document Marketing identity 2014 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Smolenice, 4.-5. november 2014. S. 148-154. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2014 ; Marketing identity 2014 medzinárodná vedecká konferencia / Čábyová Ľudmila ; Roubal Ondřej. ISBN 978-80-8105-667-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie Keywords vzdelávanie * vyučovanie * školy * učitelia * študenti * stratégia marketingová * marketing Annotation Marketingová koncepcia školy, resp. vzdelávacej inštitúcie. Kritériá pri rozhodovaní o výbere školy. Príklady progresívnych foriem vyučovania. Úlohy učiteľa. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01760-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1