Number of the records: 1
K problematike realizácie produktov neziskových organizácií
Title K problematike realizácie produktov neziskových organizácií Author info Viera Čihovská, Júlia Lipianska, Štefan Harna, Eva Hanuláková Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Harna Štefan Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Transformácia ekonomiky : skúsenosti Slovenska a ďalších krajín strednej Európy : medzinárodná vedecká konferencia, sekcia Obchodná výmena v novom európskom kontexte : Bratislava, 14.-16.5.1998. S. 66-74. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1998 / Tóth Ľudovít ; Lesáková Dagmar ; Martin Claude ; Michník Ľubomír ; Čihovská Viera ; Baláž Peter ; Transformácia ekonomiky : skúsenosti Slovenska a ďalších krajín strednej Európy : Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 80-225-0991-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords organizácie neziskové * stratégia marketingová * plán marketingový * marketing mix Annotation Marketingové aktivity v neziskovej organizácie. Štruktúra marketingu neziskovej organizácie podľa Hannagana. Marketingový plán. Koncepcia sociálneho marketingu vo vzťahu k spoločenskej zodpovednosti a etike. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E00 01896-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1