Number of the records: 1
Inovatívne metódy zberu údajov v marketingovom výskume
Title Inovatívne metódy zberu údajov v marketingovom výskume Parallel title Innovation methods of collecting data in marketing research Author info Ivan Stračár Author Stračár Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 7, č. 2 (2015), s. 54-62. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2015. ISSN 1337-9313 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * výskum marketingový * inovácia * agentúry Annotation Súčasný stav riešenej problematiky. Európske združenie pre marketingový výskum a výskum verejnej mienky (ESOMAR). Americká marketingová asociácia (AMA). Agentúry marketingového výskumu. Inovatívne metódy marketingového výskumu. Predikcie marketingového výskumu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 1-4
article
Number of the records: 1