Number of the records: 1
Marketing na technických vysokých školách
Title Marketing na technických vysokých školách Author info Libor Nečas Author Nečas Libor Source document Marketing & komunikace. Roč. 25, č. 3 (2015), s. 10-12. - Praha : Česká marketingová společnost, 2015. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Keywords školy vysoké odborné * technika * marketing * výučba vedecká Annotation Technické vysoké školy sa stále viac orientujú nielen na výuku odborných technických predmetov, ale tiež na vzdelávanie v oblasti náuky o podniku. Okrem teórie riadenia, ekonomiky, financií, účtovníctva sa zameriavajú aj na oblasť marketingu, pretože absolventi nachádzajú svoje uplatnenie aj v obchodných útvaroch firiem, v nákupe a odbyte. Výuka marketingu na technických školách musí byť špecifická, nie univerzálna. Prispôsobenie výuky marketingu špecifickým podmienkam. Nevyhnutné predpoklady pre prácu obchodníka. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 1-4
article
Number of the records: 1