Number of the records: 1
Marketingová stratégia pre produkt Tankové pivo
Title Marketingová stratégia pre produkt Tankové pivo Author info Jana Naščáková Author Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 32 (2015), s. 50-52 online. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby. ISSN 1337-7094 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords priemysel pivovarnícky * stratégia inovačná * pivo * stratégia marketingová * umiestňovanie produktov * politika cenová Annotation Dôležitosť dlhodobého plánovania marketingových aktivít pivovarníckych spoločností pri zavádzaní novej technológie a nového produktu na trh. Špecifiká inovatívnej tankovej technológie a súvisiaceho produktu tankového piva. Dôležitosť distribučnej stratégie a vhodného umiestnenia tankového piva na trhu, ako aj cenová a komunikačná stratégia uvedeného produktu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01457-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 377.4 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1