Number of the records: 1
Zelený marketing ako inovatívny nástroj konkurenčnej výhody
Title Zelený marketing ako inovatívny nástroj konkurenčnej výhody Parallel title Green marketing as an innovative tool of competitive advantage Author info Martin Hudec Author Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 128-136 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4 Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
Note VEGA 1/0178/14 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing environmentálny * podnik * stratégia podniková * rozvoj trvalo udržateľný * zákazníci * výhody konkurenčné Annotation Zelený marketing nazývaný aj environmentálny, ekologický alebo udržateľný. Stratégie zeleného marketingu. Implementácia zeleného marketingu do podnikových stratégií. Zelený marketingový mix. Zelení zákazníci. Problémy zeleného marketingu a greenwashing. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00002-012, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 605.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1