Number of the records: 1  

Príspevok marketingu k vytváraniu spotrebiteľského povedomia

  1. Title Príspevok marketingu k vytváraniu spotrebiteľského povedomia
    Parallel titleMarketing contribution to creating consumer awareness
    Author infoJozef Čimo
    Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Gramotnosť spotrebiteľov a spotrebiteľská politika : zborník vedeckých statí. S. 16-27 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Lieskovská Vanda ; Čichovský Ludvík. ISBN 978-80-225-4164-0
    Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
    NoteVEGA 1/0178/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * obchod * výrobky * cyklus výrobku životný * ekológia * recyklácia odpadu * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa
    AnnotationMožnosti marketingu pri inovácii výrobkov. Enviromentálne orientované stratégie. Tvorba enviromentálne orientovaných výrobkov. Nový pohľad na životný cyklus výrobkov. Systémové ponímanie vzniku výrobku. Ekonomický rast ako príčina konzumného správania. Plánované zastarávanie výrobkov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01487-003, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF611.9 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.