Number of the records: 1
Príspevok marketingu k vytváraniu spotrebiteľského povedomia
Title Príspevok marketingu k vytváraniu spotrebiteľského povedomia Parallel title Marketing contribution to creating consumer awareness Author info Jozef Čimo Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Gramotnosť spotrebiteľov a spotrebiteľská politika : zborník vedeckých statí. S. 16-27 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Lieskovská Vanda ; Čichovský Ludvík. ISBN 978-80-225-4164-0 Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
Note VEGA 1/0178/14 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * obchod * výrobky * cyklus výrobku životný * ekológia * recyklácia odpadu * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa Annotation Možnosti marketingu pri inovácii výrobkov. Enviromentálne orientované stratégie. Tvorba enviromentálne orientovaných výrobkov. Nový pohľad na životný cyklus výrobkov. Systémové ponímanie vzniku výrobku. Ekonomický rast ako príčina konzumného správania. Plánované zastarávanie výrobkov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01487-003, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 611.9 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1