Number of the records: 1  

Češi a reklama 2016

  1. Title Češi a reklama 2016
    Author infoJitka Vysekalová
    Author Vysekalová Jitka
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 1 (2016), s. 4-6. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords reklama * postoje * rozhodovanie nákupné * Česko
    AnnotationVýsledky výskumu Postoje českej verejnosti k reklame. Vývoj presýtenosti reklamou v jednotlivých médiách od roku 1993. Deklarovaná pomoc informácií z reklamy pri nákupnom rozhodovaní. Ako rozdeľujú českú populáciu postoje k reklame.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.