Number of the records: 1
Transformácie nástrojov marketingovej politiky v súvislosti s tvorbou viacnásobnej hodnoty pre zákazníka ako východiska udržateľných obchodných modelov
SYS 0217327 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073619.1 100 $a 20160609d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Transformácie nástrojov marketingovej politiky v súvislosti s tvorbou viacnásobnej hodnoty pre zákazníka ako východiska udržateľných obchodných modelov $d Marketing policy tools changes connected to customer multiple value creation as a foundation of sustainable business models $f Jaroslav Kita 301 $a VEGA 1/0282/15 330 $a Udržateľné obchodné modely v oblasti teórie a praxe marketingu a zmeny, ktoré priniesla súčasná doba. Nové tendencie na trhu, formujúce a vedúce k realizácii udržateľného marketingu. Dôležitosť prístupu vo viacerých marketingových činnostiach. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0217257 $1 010 $a 978-80-225-4248-7 $1 200 1 $a Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch $e vedecké state $f zostavil: Pavol Kita $g recenzenti: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská $v S. 7-29 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2016 $1 215 $a 205 s. [11,24 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0026512 $a Strážovská $b Ľubomíra $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160609 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1