Number of the records: 1
Marketingová analýza rozhodovania v oblasti maloobchodu
SYS 0217371 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073620.1 100 $a 20160610d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingová analýza rozhodovania v oblasti maloobchodu $d Marketing analysis in decision-making in retail $f Marian Toman 301 $a VEGA 1/0282/15 330 $a Analýza spotrebiteľského správania a spádových oblastí existujúcich predajní. Správne zvolené marketingové postupy pri riadení obchodných činností. Vplyvy zmien na spotrebiteľské správanie. Globalizačné tendencie a udržanie si konkurenčnej výhody. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0217257 $1 010 $a 978-80-225-4248-7 $1 200 1 $a Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch $e vedecké state $f zostavil: Pavol Kita $g recenzenti: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská $v S. 121-136 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2016 $1 215 $a 205 s. [11,24 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0026512 $a Strážovská $b Ľubomíra $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0002216 $a marketing územia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0052601 $a Toman $b Marian $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1970- $q E $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160610 $g AACR2 830 $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1