Number of the records: 1  

Transformation of Retailing in Post-communist Slovakia in the Context of Globalization

  1. Title Transformation of Retailing in Post-communist Slovakia in the Context of Globalization
    TranslationTransformácia maloobchodu na postkomunistickom Slovensku v kontexte globalizácie
    Author infoFrantišek Križan, Kristína Bilková, Pavol Kita, Tomáš Siviček
    Author Križan František
    Co-authors Bilková Kristína
    Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Siviček Tomáš
    Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 19, č. 1 (2016), s. 148-164. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2016. ISSN 1212-3609
    NoteRegistrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * marketing územia * maloobchod * stratégia marketingová * výskum marketingový * ekonomika priestorová
    AnnotationMaloobchod, ako forma výmeny, sprostredkujúca pohyb tovaru medzi výrobcom a predajcom v oblasti konečnej spotreby. Transformačné procesy v maloobchode na Slovensku v porovnaní s vyspelými krajinami za posledných 25 rokov, ktoré majú tak hospodársky, ako aj priestorový charakter.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00324-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF3 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.