Number of the records: 1  

Značky sídlia v mysliach klientov

  1. Title Značky sídlia v mysliach klientov
    Author infoMichal Matloň
    Author Matloň Michal
    Source document Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 26, č. 26 (30. júna 2016). - Bratislava : News and Media Holding, 2016
    Trend špeciál: TOP 200. Č. Jún (2016), s. 28-29. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords značky * značky výrobkov * marketing * komunikácia marketingová * firmy
    AnnotationTri piliere: produkt, cena a komunikácia značky. Dôležitosť emócií pri stretnutí s brandom. Sedem krokov k úspešnému brandu. Značková stratégia a jej komunikácia zamestnancom. Dôraz na kontaktné body.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 21-30 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.