Number of the records: 1
Značky sídlia v mysliach klientov
Title Značky sídlia v mysliach klientov Author info Michal Matloň Author Matloň Michal Source document Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 26, č. 26 (30. júna 2016). - Bratislava : News and Media Holding, 2016 Trend špeciál: TOP 200. Č. Jún (2016), s. 28-29. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords značky * značky výrobkov * marketing * komunikácia marketingová * firmy Annotation Tri piliere: produkt, cena a komunikácia značky. Dôležitosť emócií pri stretnutí s brandom. Sedem krokov k úspešnému brandu. Značková stratégia a jej komunikácia zamestnancom. Dôraz na kontaktné body. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 21-30 + 5 príl.
article
Number of the records: 1