Number of the records: 1
Dnešné trendy v "online" marketingu
Title Dnešné trendy v "online" marketingu Author info Miroslav Klimek Author Klimek Miroslav EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Source document Zborník príspevkov a abstraktov z workshopu mladých vedeckých pracovníkov PhDWorks a workshopu STEP : Košice, 8. november 2016. S. 11-15 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Lacko Roman ; Bobenič Hintošová Aneta ; Vilamová Šárka ; PhDWorks a STEP Workshop mladých vedeckých pracovníkov. ISBN 978-80-225-4350-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing elektronický * komunikácia marketingová * stránky webové * pošta elektronická * siete sociálne * reklama * propagácia Annotation Výhody a nevýhody online marketingu. E-mail marketing. Charakteristika jednotlivých foriem online marketingu: blog a vlog, PPC - pay per click, AdWords, AdSense, Analytics, SEO - optimalizácia pre vyhľadávače, affiliate marketing, remarketing, sociálne médiá. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01385-023, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 479.7 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1