Number of the records: 1  

A restaurant quality model based on marketing factors

  1. Title A restaurant quality model based on marketing factors
    Parallel titleModel kvality restaurací založený na marketingových faktorech
    TranslationModel kvality reštaurácií založený na marketingových faktoroch
    Author infoMarko Kukanja, Doris Gomezelj Omerzel, Boris Bukovec
    Author Kukanja Marko
    Co-authors Gomezelj Omerzel Doris
    Bukovec Boris
    Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 1 (2017), pp. 157-171. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords gastronómia * služby * reštaurácie * kvalita * kvalita služieb * systémy kvality * marketing mix * marketing * marketing služieb * prieskum * zákazníci * modely * Slovinsko
    AnnotationOpis a testovanie vývoja marketingovo orientovaného modelu kvality reštaurácie (RQM 7P) v Slovinsku na základe dotazníkového prieskumu z obdobia 01-06/2014. Vplyv rôznych marketingových faktorov na vnímanie celkovej kvality reštaurácie hosťami.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.