Number of the records: 1
A restaurant quality model based on marketing factors
Title A restaurant quality model based on marketing factors Parallel title Model kvality restaurací založený na marketingových faktorech Translation Model kvality reštaurácií založený na marketingových faktoroch Author info Marko Kukanja, Doris Gomezelj Omerzel, Boris Bukovec Author Kukanja Marko Co-authors Gomezelj Omerzel Doris Bukovec Boris Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 1 (2017), pp. 157-171. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords gastronómia * služby * reštaurácie * kvalita * kvalita služieb * systémy kvality * marketing mix * marketing * marketing služieb * prieskum * zákazníci * modely * Slovinsko Annotation Opis a testovanie vývoja marketingovo orientovaného modelu kvality reštaurácie (RQM 7P) v Slovinsku na základe dotazníkového prieskumu z obdobia 01-06/2014. Vplyv rôznych marketingových faktorov na vnímanie celkovej kvality reštaurácie hosťami. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB publicly available article
Number of the records: 1