Number of the records: 1  

Princípy starostlivosti o zákazníka a ich vplyv na tvorbu zisku podniku

  1. Title Princípy starostlivosti o zákazníka a ich vplyv na tvorbu zisku podniku
    TranslationPrinciples of customer care and their impact on profit in the firm
    Author infoKatarína Teplická
    Author Teplická Katarína
    Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 13, č. 1 (2017), s. 24-32. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2017. ISSN 1336-7137
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords hodnota pridaná * starostlivosť o zákazníkov * výkonnosť podniku * konkurencieschopnosť * podnikanie
    AnnotationZáujem zákazníkov je predpokladom pre udržanie konkurenčnej výhody v podnikaní a predpokladom získania dominantného postavenia na trhu. V praxi existujú rôzne prostriedky a nástroje v oblasti starostlivosti o zákazníka, ktoré prinášajú určité výhody aj nevýhody. Uspokojovanie potrieb a požiadaviek zákazníkov je základným predpokladom pre dosahovanie konkurencieschopnosti. Zvyšovanie starostlivosti o zákazníka je orientované na identifikáciu požiadaviek a očakávaní zákazníkov, zapojenie zákazníkov do konštrukcie výrobku alebo služby, systematické sledovanie hospodárskej súťaže, meranie spokojnosti zákazníkov, zhromažďovanie a vybavovanie sťažností zákazníkov a pod. V praxi sa dnes využíva prístup orientovaný na zákazníkov systém CRM – Customer Relationship Management.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF791 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.