Number of the records: 1
Princípy starostlivosti o zákazníka a ich vplyv na tvorbu zisku podniku
Title Princípy starostlivosti o zákazníka a ich vplyv na tvorbu zisku podniku Translation Principles of customer care and their impact on profit in the firm Author info Katarína Teplická Author Teplická Katarína Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 13, č. 1 (2017), s. 24-32. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2017. ISSN 1336-7137 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords hodnota pridaná * starostlivosť o zákazníkov * výkonnosť podniku * konkurencieschopnosť * podnikanie Annotation Záujem zákazníkov je predpokladom pre udržanie konkurenčnej výhody v podnikaní a predpokladom získania dominantného postavenia na trhu. V praxi existujú rôzne prostriedky a nástroje v oblasti starostlivosti o zákazníka, ktoré prinášajú určité výhody aj nevýhody. Uspokojovanie potrieb a požiadaviek zákazníkov je základným predpokladom pre dosahovanie konkurencieschopnosti. Zvyšovanie starostlivosti o zákazníka je orientované na identifikáciu požiadaviek a očakávaní zákazníkov, zapojenie zákazníkov do konštrukcie výrobku alebo služby, systematické sledovanie hospodárskej súťaže, meranie spokojnosti zákazníkov, zhromažďovanie a vybavovanie sťažností zákazníkov a pod. V praxi sa dnes využíva prístup orientovaný na zákazníkov systém CRM – Customer Relationship Management. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 791 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1