Number of the records: 1  

The Influence of an emission scandal on online reputation of Volkswagen

  1. Title The Influence of an emission scandal on online reputation of Volkswagen
    TranslationVplyv emisného škandálu na online reputáciu spoločnosti Volkswagen
    Author infoVladimír Hojdik, Mária Kozáková, Pavel Melich
    Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Kozáková Mária EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Melich Pavel EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Source document Karviná Ph.D. conference on business and economics : proceedings of 10th international scientific conference : november 1 - 3, 2017, Karviná, Czech Republic. Pp. 238-245. - Karviná : Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2017 / Tvrdoň Michal ; Karviná Ph.D. conference on business and economics International scientific conference. ISBN 978-80-7510-265-2
    NoteI-17-108-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords budovanie značky * Volkswagen * poškodenie mena * online povesť * priemysel automobilový * emisie
    AnnotationAnalýza povesti spoločnosti Volkswagen pred a po emisnom škandále zo septembra 2015, ktorý vypukol v USA a pokračuje v celom svete. Prezentácia teoretického pozadia a literárneho prehľadu o internetovej reputácii spoločnosti.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00903-005, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF583.7 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.